გაკვეთილის მთავარი თემა: | რას ნიშნავს სისხლით ნათესავი? როგორი ურთიერთ დამოკიდებულება აქვთ ბავშვებს ოჯახის წევრებთან? |
სწავლების საფეხური | VII–კლასი |
მოსწავლეთა პროფილი | კლასში არის 6 მოსწავლე ინკლუზიური ბავშვი არ გვყავს. |
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა | გააცნობიერონ მოსწავლეებმა რა არის სიმბოლო? როგორი დამოკიდებულება უნდა ჰქონდეთ ოჯახის წევრებთან, ისაუბრებენ მათი ოჯახის შესახებ, დაახასიათებენ მათთვის მისაბაძ პიროვნებას. დაწერენ თხზულებას თემაზე „ერთი ეპიზოდი ჩემი ოჯახის ცხოვრებიდან“ |
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები | მოსწავლემ შეძლოს წაკითხული ტექსტის გაზრება, ათვისება და ტექსტის მთავარი საკითხების გამოყოფა. ტექსტის სათაურსა და შინარს შორის მიზეზ-შედეგობრივი კავშირის დადგენა. პეტსონაჟთა განცდებისა და მიზნების ამოცნობა. პერსონაჟთა მიმართ საკუთარი დამოკიდებულებების გამოცნობა. მოსწავლეებში მსჯელობის, დისკუსიაში მონაწილეობის, საკუთარი მოსაზრების დაპიკსირების უნარის განვითარება.აზროვნების, მეტყველების, ანალიტიკური უნარის განვითარება. საკუთარი მოსაზრების დაცვის უნარ-ჩვევების გამომუშავება. |
წინასწარი ცოდნა | მოსწავლებმა იციან ნაწარმოების მთავარი თემის ამოცნობა. ვინ არის პერსონაჟჲ?რა არის დიალექტი? პრაზეოლოგიზმები? |
შეფასების საგანი და პროცედურები | შევაფასებ პრეზენტაციით. განმსაზღვრელი შეფასებით და განმავითარებელი კომენტარებით |
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები | VII-კლასის ქართული ლიტერატურის გრიფმინიჭებული როდონაიას სახელმძღვანელო,რვეული, კალამი,დაფა, ცარცი, ქართული ენის განმარტებითი ლექსიკონი. |
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი | აქტივობა(1)-2(წთ) მოსწავლეთა განწყობის შექმნა და ორგანიზაციული საკითხების მოგვარება. აქტივობა(2)-5წთ. პრონტალური კითხვების დასმით წინა მასალის გაქტიურება. აქტივობა(3)-10წთ წინა და ახალი მასალის დაკავშირება.საუბარი ნ.დუმბაძის ბიოგრაფიაზე, მისი ნაწარმოებების სტილზე დს ჟანრზე. აქტივობა(4)-20წთ მოსწავლებს ვაცნობთ ტექსტს, გამოვყოფთ მტავარ საკითხებს.ვარკვევთ რამდენი პერსონაჟია მოთხრობაში,რა განცდები და ემოციები აქვთ,როგორი ურთიერთდამოკიდებულება აქვთ ერთმანეთთან? თქვენ როგორ მოიქცეოდით მოთხრობის ერთ-ერთი გმირის,ბიჭის, ადგილზე? რა კავშირია მოთხრობის სათაურსა და შინარსს შორის. წინასწარ გამზადებულ ცხრილებში ჩავწეროთ კუთხური დიალექტები და გვერდით მივუწეროთ შჱსაბამისი თანამედროვე სალიტერატურო შესატყვისები. აქტივობა(5)-5წთ დავალების მიცემა: დაწერეთ თემა“ერთი ეპიზოდი ჩემი ოჯახის ცხოვრებიდან.“ აქტივობა(6)-3წთ შეფასება.(ვაფასებ შეფასების რუბრიკით) |
четверг, 20 октября 2011 г.
გაკვეთილის გეგმა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий